مشخصات فنی ساختمان های پیش ساخته

ارسال شده در: مشخصات فنی | 0

((مشخصات فني))

1) استراکچر ساختمان و نحوه  (انجام کار مراحل نصب دیوار و سقف )

الف-  ستون گذاری با استفاده از پروفيل 60×60  بقطر 2ميليمتر و اتصال به کليه صفحه ستون های کار گذاشته شده در فوندانسيون با در نظر گرفتن حداقل ارتفاع 2/70 و حداکثر با شیب درخواستی خریدار با توجه به موقعیت منطقه

ب-ریل گذاری به صورت شکل u با استفاده از ورق به ضخامت  1/15 میلیمتر از جنس گالوانيزه در کف و ستونها جهت واگذاری پانل های ديواري در قسمتهای بيروني و تیغه بندي داخل اطاقها .

پ- نصب دیوارهای پیش ساخته ضمن جاسازی چهار چوبهای مربوط به چهار چوب دربهای ورودی و داخلی و پنجره هاي UPVC

ت- نصب پروفيل 60×60 بقطر 2ميليمتر و ریل اختصاصی این شرکت به شكل  از جنس ورق گالوانيزه به ضخامت 15/1 میلیمتر در قسمت فوقانی بالای دیوارهای کار گذاشته شده جهت تکمیل دیوارهای منصوبه .

ث- تیر ريزي سقف با استفاده از پروفيل 60×60 و60×40 و بقطر 2ميليمتر در فواصل مورد نیاز

ج- نصب پانلهاي سقف بصورت دو شيب در عرض ساختمان  بصورت يکپارچه  که توسط پيچ و واشر آبندي مربوطه که به تيرريزي هاي منصوبه وصل خواهد شد .

چ-  نصب فلاشينگهاي تاج سقف به صورت هشتی در قسمت فوقانی سقف.

ح) انجام سایبان با استفاده از پروفيل 60×60 و بقطر 2ميليمتر  در حدود 60 سانتی متر براي پیرامون ساختمان  برابر درخواست خریدار ( نصب فلاشينگ مربوطه بصورت شوتينگ)

 ( لازم به ذکر مي باشد کلیه اتصالات ناودانی به پروفیل با استفاده از پیچ خودکار و در ضمن کليه آهن آلات قبل از ارسال با ضد زنگ پوشش داده خواهد شد.)

2)جنس ديوار

 جنس ديوارهاي پیش ساخته از ساندویچ پانل با عایق مياني پلی يورتان به ضخامت 6 سانت پيش رنگ با دانسيته 40 با رنگهاي متنوع و با عرض 15/1 توليدي و با عرض مفيد 13/1 در پوشش مورد استفاده قرار خواهد گرفت به رنگ درخواستی خریدار

3) جنس سقف

جنس سقف از ساندويچ با عايق مياني پلي يورتان به ضخامت 4 سانت در گام کوتاه و 7 سانت در گام بلند  پيش رنگ با دانسيته 40  به رنگ درخواستی خریدار

4) مشخصات درب و پنجره

الف – چهار چوب پنجره ها جهت نمای بيروني ساختمان با استفاده از آلومینیوم آنادايز شده رنگی به شکل  با پنجره هاي UPVC با شيشه دوجداره و لاستيکهاي دور پنجره با آبندي کامل بصورت باز شو با توری در ابعاد 100×116  بنا به نیاز و سلیقه خریدار تهیه و نصب خواهد شد.

ب- درب ورودی بصورت کامل با استفاده از جنس UPVC با  قفل و يراق آلات مربوطه و شیشه دو جداره در ابعاد 10/2*50/ 1  و 10/2×00/1 بنا به نياز و طبق نقشه  تهیه و نصب خواهد شد.

پ- درب های داخلی اتاقها با استفاده از چهار چوب آلومینیوم آنادايز شده رنگی با درب چوبی از نوع HDF با رنگ پلی استر در ابعاد 10/2×00/1 متر به صورت تک لنگه و یا 10/2×20/1 و یا 10/2×50/1 متناسب با پلان نقشه ساختمان تهیه و نصب خواهد شد.

ج- دربهاي داخلي سرويس بهداشتي بطور كلي با استفاده از آلومينيوم آنادايز شده رنگي در ابعاد 10/2*80 با شيشه مشجر تكجداره و يا چهارچوب آلومينيومي و درب ضد آب از جنس  چوب تهيه و نصب خواهد شد .(بنا به نظر خريدار)

چ- نصب کليه درب و پنجره ها و موارد یاد شده در زمان مورد نياز و قبل از تحويل نهائي ساختمانهاي پيش ساخته که از قبل محل آن مشخص و تعبیه شده است (طبق نمونه و ابعاد داده شده در پلان نقشه معماري)

5) مشخصات سقف کاذب

الف- زير سازي سقف کاذب با استفاده از سازه هاي مخصوص از جنس ورق گالوانيزه که توسط سيم مخصوص به تير ريزي سقف که قبلاً تعبيه شده است.

ب- پوشش توسط صفحات پيش ساخته گچي (سوراخ دار منظم شرکت کناف) با روکش محافظ Pvc از يکرو و محافظ آلومينيومي با قابليت نصب قاب مهتابی 60×60 و نصب کامل سقف کاذب انجام خواهد شد.

6) تاسیسات برقی

الف- نصب داکت به صورت روکار در اندازه های 2-3-6 سانتیمتر بنا به نیاز جهت ورودی برق اصلی و کلید و پریز های برق و تلفن

ب- انجام و نصب کليد و پريز در داخل ساختمان و به تعداد مورد نیاز و نظر خریدار که در زمان مورد نیاز اقدام خواهد شد.

پ- انجام کار و نصب سيم کشي با استفاده از كابلهاي افشان نمره 5/1×3 جهت روشنايي ساختمان و از كابل افشان نمره 5/2×3 جهت پريزهاي برق، و استفاده از کابل 5/2×3 و 3×4 جهت كولرهاي گازی تا نصب تابلو برق اصلی با مختصات مربوطه کابل كشي انجام خواهد شد .

7) سيستم  روشنائي

الف- روشنايي از نوع قاب مهتابي 60×60 همراه با چراغ سيلندري در حد نياز بصورت مخلوط  با لامپ كم مصرف  در دو نوع آفتابي و مهتابي تهیه و نصب خواهد شد.

8) کف سازي

الف- تهيه و نصب سراميك 50×50 و يا 40×40 درجه يك ايراني بنا به نظر خريدار جهت ساختمانهاي خوابگاه و آشپزخانه و رستوران كه در زمان قرارداد ابعاد و نوع آن نهائي خواهد شد.

ب- تهیه و نصب سراميك در ابعاد 25×25 جهت سرویس بهداشتی از نوع ايراني درجه يك و آبدارخانه با زیر سازی مربوطه اجرا خواهد شد.

9)تاسيسات لوله کشي آب و فاضلاب ( فقط در قسمتهای داخلی ساختمان )

الف- تهیه و انجام لوله کشي فاضلاب با استفاده از PVC (پليکا) و خروجی آب به خارج از ساختمان جهت سرویسهای بهداشتی و آبدار خانه ب- لوله کشي آب بصورت سرد و گرم با استفاده از لوله های سبز  PVC با اتصالات مربوطه و خروجی آن به بیرون از ساختمان جهت سرویسهای بهداشتی و آبدار خانه (غیر از متعلقات آبدارخانه که جزء تعهدات خریدار می باشد)

 پ- نصب دربهای سرویس بهداشتی و شیر آلات که از نوع شيبه اهرمي و روشوئيها و کاسه توالت از نوع ايراني پارس سرام و يا چيني كرد فقط جهت سرويس بهداشتي خواهد بود.

10)رنگ ساختمان

الف- پوشش رنگ کامل ستونها و ریلها از داخل ساختمان مطابق بند ب جهت انجام و شروع بکار تاسیسات برقی و کف سازی و سقف کاذب.

ب-  پوشش رنگ کامل ستونها و تیر ريزي ها و فلاشينگهاي نصب شده در قسمت بيروني ساختمان جهت يک دست شدن نما با رنگ اپوکسی درحد نیاز انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *